Як працює програма лояльності на блокчейні: пояснення

Яка вартість для майнерів?

Майнерів також винагороджують.

Майнерів у мережі Elements (ELM) винагороджують 50 монет Element за кожний вирішений блок, і мережа дозволяє їм видобувати до 144,000 монет на день. Як і в більшості інших криптовалют, ці монети можна обмінювати на інші криптовалюти або фіатні валюти. Однак найбільша цінність полягає в розмірі ринку управління лояльністю, який, за прогнозами дослідників з Research and Markets, досягне вартості 6,2 млрд доларів до 2023 року. Грошова вартість і перевага універсального використання, яку приносить криптовалюта, можуть змусити клієнтів масово її прийняти, що підвищить вартість самої криптовалюти.

 

Застереження. CryptoAcademy не підтримує жоден вміст або продукт на цій сторінці. Хоча ми прагнемо надавати вам всю важливу інформацію, яку можемо отримати, читачі повинні проводити власні дослідження перед ухваленням будь-яких рішень, пов’язаних з компанією, та несуть повну відповідальність за свої рішення, і цю статтю не можна вважати інвестиційною порадою.

А як це вигідно торговцям?

На базовому рівні, монета лояльності полегшує бізнесам взаємодію з клієнтами.

Як мінімум, надання клієнтам лояльних балів, які вони можуть витрачати де завгодно, або навіть обмінювати на фіатну валюту, робить торговця більш цінним для клієнтів. Це повинно допомогти в утриманні клієнтів. Єдине, що може відрізнити конкурентів, це те, як вони націлюють на клієнтів і скільки лояльних монет вони пропонують.

Ще одна перевага універсальної криптовалюти лояльності для торговців полягає в тому, що вона може допомогти їм зменшити свою відповідальність за лояльність. Зобов’язання — це запис у балансі компанії, що свідчить про те, що вона винна іншим людям або бізнесам. Оскільки лояльні бали становлять обіцянку надати клієнтам знижки або навіть безкоштовні товари, що, як правило, еквівалентно грошам, їх потрібно записувати як зобов’язання. Якщо кожен клієнт вирішить використати свої бали одночасно або в той же період, фінансові справи компанії, ймовірно, постраждають. Однак оскільки будь-хто може брати участь у видобутку, наприклад, монет Elements, торговці можуть видобувати їх для себе і пропонувати лояльні монети клієнтам. Вони також можуть приймати лояльні монети, які видобувають інші торговці.

Традиційні бали лояльності не мають грошової вартості для торговця після їх використання. І саме тому це вигідно для торговців, адже валюту на основі блокчейну можна обмінювати на фіатну валюту, що допомагає їм повернути, принаймні, частину продажів, здійснених за лояльні бали.

Отже, блокчейн може додати їм цінність?

Звичайно!

Так, блокчейн, будучи децентралізованою мережею, може децентралізувати та уніфікувати фрагментовану сферу винагород за лояльність, роблячи бали винагороди більш цінними в кінцевому підсумку.

Нова криптовалюта під назвою Elements сподівається зробити саме це. Основною метою криптовалюти Element, яка використовує X11, алгоритм хешування, що використовується для розрахунків “Proof of Work”, є стати універсально прийнятою криптовалютою лояльності, наданою та прийнятою багатьма торговцями.

Будучи криптовалютою “proof-of-work”, монети Elements можуть видобуватися будь-ким, хто має комп’ютер з обчислювальною потужністю, необхідною для видобутку криптовалют, і отримувати винагороду у вигляді монет Elements за виконану роботу. Майнеры можуть використовувати лояльні монети для повсякденних покупок і навіть купувати, скажімо, авіаквитки та квитки в кіно.

Але чи взагалі ці бали мають цінність?

Вони до певної міри мають.

Звіт про лояльність Colloquy Census 2017 року виявив, що членство в програмах лояльності зросло приблизно на 15 відсотків між 2015 і 2017 роками. Варто відзначити, що темп зростання, зафіксований у 2015 році, становив 26 відсотків, що свідчить про уповільнення зростання кількості підписників. Експерти вважають, що надмірність є основною причиною зниження інтересу клієнтів. Існує надто багато програм лояльності, тому звичайному споживачу стало важко відстежувати всі програми, в яких вони беруть участь. Більше того, через численні програми споживачам зазвичай потрібно більше часу, щоб накопичити достатню кількість балів для отримання вигоди від програм лояльності. У звіті Maritz Loyalty Marketing вказується, що 70 відсотків опитаних споживачів відмовляються від винагород за лояльність, оскільки потрібно від шести до дев’яти місяців, щоб накопичити достатню кількість балів для отримання винагород.

Оскільки споживачі вважають лояльні бали менш цінними, що призводить до того, що вони не завжди повертаються, як це було задумано, існує велика ймовірність, що це насправді обходиться бізнесам дорожче для продажу своїх товарів і послуг. Щоб програми лояльності виконували обіцянку поліпшеного рівня утримання клієнтів, нам просто потрібно зробити бали винагороди більш цінними для споживачів, такими чином, щоб це стало очевидним для них, щоб активно брати участь.

Чому це важливо?

Програма лояльності допомагає бізнесу зберігати прийнятний рівень утримання клієнтів.

Менш очевидна відповідь полягає в тому, що вона допомагає бізнесам заощаджувати кошти. Залежно від галузі, бізнесу обходиться в п’ять до 25 разів більше, щоб залучити нового клієнта, ніж продати товар наявному клієнту. Крім того, повторні клієнти витрачають до 33 відсотків більше, ніж нові. Враховуючи ці цифри, бізнесам має сенс пропонувати інцентиви у вигляді програм лояльності, щоб підтримувати задоволення своїх постійних клієнтів. Це також допомагає бізнесам отримувати цінні дані про поведінку своїх клієнтів.

Що таке програма лояльності?

Програма лояльності — це організована маркетингова стратегія.

Торговці створюють їх для того, щоб заохотити клієнтів повертатися та купувати їх товари або користуватися їх послугами. Типова програма лояльності вимагатиме, щоб клієнт зареєструвався у торговця, який пропонує програму, щоб накопичити бали лояльності. Залежно від типу бізнесу та умов програми лояльності, бали лояльності можуть надавати клієнтам особливий доступ до нових продуктів і послуг, використовуватися для отримання знижок на майбутні покупки або навіть отримувати безкоштовні товари. Деякі приклади програм лояльності включають бали мандрівника, які пропонують авіакомпанії, бали ресторанів та бали готелів, які можна застосувати до майбутнього проживання.