Реклама в соціальних мережах: пояснення
Чи може блокчейн спростити співпрацю рекламодавців та впливових осіб?
Деякі платформи сподіваються підвищити доходи впливових осіб, спрощуючи процеси, які необхідно пройти рекламодавцям, щоб залучити їх.
Децентралізовані платформи, такі як Patron, планують використовувати смарт-контракти для того, щоб зробити відносини між клієнтами та творцями контенту справедливішими і прозорішими.
Такі системи можуть дозволити рекламодавцям платити впливовим особам за один пост або наймати їх виключно на певний період тижнів або місяців.
Відмова від відповідальності. CryptoAcademy не підтримує жоден контент або продукт на цій сторінці. Хоча ми намагаємося надати вам всю важливу інформацію, яку ми можемо отримати, читачі повинні проводити власні дослідження перед тим, як вжити будь-які дії, пов’язані з компанією, і нести повну відповідальність за свої рішення; ця стаття не може вважатися інвестиційною порадою.
Отож, як рекламодавці залучають впливових осіб?
Однією із звичних технік є впевнитися, що вони вже є фанатами продукту.
Впливові особи часто говорять про те, скільки безкоштовних товарів вони отримують – і це частково обумовлено тим, що бренди хочуть бути визнаними ними. Цей метод особливо популярний серед так званих “мікровпливових осіб” – нішевих талантів з помірною кількістю підписників, які мають високу взаємодію з аудиторією.
Однією з проблем може бути впевненість у тому, що кампанія підтримки матиме тривалий вплив на глядачів і підписників. Один ненав’язливий згадка про продукт не завжди буде достатнім – саме тому багато кампаній вимагають декількох постів та згадок про продукт для успіху.
Вартість такої форми маркетингу в соціальних мережах часто значно завищена через збори, що стягуються агентами та соціальними мережами.
Я чув про соціальних медіа-впливових осіб — яка їх роль у всьому цьому?
Соціальні медіа-впливові особи — це люди, які мають велику аудиторію в інтернеті. Вони можуть робити огляди на косметичні продукти на YouTube, публікувати поради з фітнесу в Instagram або завантажувати смішні відео на Facebook.
Деякі впливові особи мають мільйони шанувальників — і для рекламодавців вони можуть стати цінним способом досягнення нових клієнтів.
Бренди постійно намагаються отримати підтримку своїх продуктів від цих зірок або потрапити у спонсорський пост. У деяких випадках такі угоди можуть коштувати сотні тисяч (навіть мільйони) доларів.
Існувала суперечка щодо угод, які бачили, як впливові особи позитивно висловлювалися про певні продукти в постах і відео, не розкриваючи, що вони були спонсоровані для цього. Це може стати проблемою, коли справа доходить до впливових осіб, які мають велику, вразливу та молоду аудиторію.
Отже, про що це все — реклама на Facebook. Чи може блокчейн покращити рекламу?
Кілька блокчейн-платформ намагаються кидати виклик домінуванню великих технічних компаній, даючи користувачам контроль над їхніми даними.
В майбутньому блокчейн може використовуватися для того, щоб дозволити вам вирішити, які дані ви хочете, щоб про вас зберігали в інтернеті — і, що важливіше, хто має їх бачити.
Якщо ця інформація буде використовуватися рекламодавцями, це можете бути ви, хто опиниться з зарплатою замість технічно великих гігантів, таких як Facebook і Google.
На даний момент особисті дані вартістю в мільярди продаються щорічно — але публіка не отримує жодного цента з цього.
Це може мати деякі несподівані, але позитивні побічні ефекти. Реклама насправді може виявитися корисною, оскільки компанії працюватимуть на основі точної інформації. Більше того, ви зможете використовувати свої власні дані для персоналізації додатків миттєво.
Упевніться, що… чи використовують вони мої дані?
Так — більше ніж ви думаєте. Ваш рівень освіти, етнічна приналежність, чи володієте ви житлом, сімейний стан, день народження, робота, політичні погляди, автомобіль, веб-браузер, інвестиції та звички перегляду телевізора — це лише деякі з типів даних, які можна використовувати.
Обізнаність про те, як соціальні мережі використовують особисту інформацію, зросла через скандал навколо Cambridge Analytica та Facebook. Політична консалтингова компанія зібрала дані щонайменше 87 млн людей після запуску програми, за яку сотні тисяч людей отримували плату за проходження тесту на особистість. Учасники дали згоду на збір своїх даних — але деталі про їхніх друзів також були зібрані без їхнього відома.
Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг зіткнувся з питаннями в Конгресі щодо цього скандалу. Він заперечив, що соціальна мережа продає особисті дані рекламодавцям, але сказав: “Ми дозволяємо рекламодавцям говорити нам, кого вони хочуть досягти, а потім ми робимо розміщення.”
У 2017 році соціальна мережа отримала майже 40 млрд доларів доходу від реклами – це на 49 відсотків більше, ніж попереднього року.
Чи дійсно реклама в соціальних мережах працює?
Дослідження свідчать, що компанії, які рекламують у соціальних мережах, дійсно бачать, як зростає обізнаність громадськості — і їхні бренди часто сприймаються більш позитивно після цього.
Можливо, ви помітили, що реклама може переслідувати вас — це означає, що пошук взуття на сайті рітейлера раптом призводить до того, що вони потрапляють у вашу стрічку новин на Facebook.
Рекламодавці зазвичай люблять соціальні мережі, оскільки їм легше досягти певних людей за їхнім віком, статтю, місцезнаходженням та інтересами. Як ви можете собі уявити, робити цілеспрямовану рекламу на фізичних білбордах набагато складніше. Вони не лише дорожчі, але й кампанії врешті-решт привертають увагу неправильних демографічних груп.
Завдяки соціальним мережам рекламодавці можуть використовувати метрики, щоб побачити, чи взаємодіє їхня цільова аудиторія з їхніми кампаніями. Але не можна стверджувати, що система досконала, адже деякі формати реклами є дратівливими та нав’язливими — перенаправляючи вас з сайту, де ви хотіли знаходитися.
Мабуть, сектор реклами в соціальних мережах величезний. Це правда?
Для звичайних користувачів соціальні мережі — це спосіб підтримувати зв’язок з друзями. Але з 2,5 млрд користувачів у всьому світі вони стали необхідними маркетинговими інструментами.
Оцінюється, що в 2016 році на рекламу в соціальних мережах було витрачено 31 млрд доларів — майже подвоївшись за два роки.
Оскільки газети закриваються, а телебачення втрачає популярність, такі платформи, як Facebook і Twitter, стають основними місцями, де рекламодавці витрачають свої кошти.
Частка соціальних мереж у цифровій рекламі постійно зростає — з 23,2 відсотка у 2013 році до 34,5 відсотка у 2017 році. Проте сектор переважно контролюється пошуковими системами, де реклама налаштовується під ключові слова, які ви вводите в Google.