Побудова Web3: Як Metropolis об’єднує реальний і цифровий світи

Створення Web3 — це складний процес, і, коли справа стосується метавсесвітів, стає ще складніше. Останні кілька років показали майже провал багатьох суто цифрових платформ, що наголошує на необхідності проєктів, які слугують мостами між реальним і цифровим просторами.

Metropolis — це захоплива віртуальна платформа, яка поєднує у собі комерцію, геймінг, соціальну взаємодію та культуру. Її засновники — Ранія Аджамі та її брат Рашід Аджамі, які раніше займалися кар’єрами в індустрії розваг, кіно та музики, перш ніж почати працювати над ідеєю Metropolis.

Нещодавно вони приєдналися до сесії «Запитання та Відповіді» (AMA) від CryptoAcademy, де розповіли історію компанії. Ранія зазначила: «З самого початку ми хотіли створити динамічний і яскравий світ для взаємодії людей. Ми прагнули викликати емоції через сторітелінг, об’єднуючи фізичний і цифровий досвіди».

Підтримуючи розмову, Рашід додав: «З одного боку, ми маємо Twitter і Instagram, де творці проводять більшу частину часу та капіталу, а з іншого боку — метавсесвіти, які ще не набули широкого поширення. Ми заповнюємо цю прогалину: ви легко можете налаштувати свій досвід, потрапити до нашого захопливого світу та залишити його».

Що таке Metropolis World?

Metropolis World пропонує віртуальне місто, в якому є понад 500 унікальних локацій — від джунглів, житлових будинків і місць для вечірок до арт-галерей, ексклюзивних клубів і DJ-веж. Усі вони мають власну історію, героїв і сюжети. У цьому віртуальному місті кожен може проводити цифрові заходи, будувати спільноти, транслювати контент і продавати мистецькі роботи у власному налаштованому просторі.

«Ми ретельно відбираємо неймовірних творців і митців зі сфер моди, кіно, музики та інших напрямів», — розповіла Ранія. Проєкт уже має понад 400 підписаних партнерств, серед яких такі імена, як Yung Gravy, Steve Aoki, Christian Cowan, Blondish, Mike Shinoda та інші.

Можливості для творців та брендів

«Творці й бренди можуть отримувати віртуальну нерухомість та AI-агентів, яких можна навчати для створення власних персонажів, створювати міні-ігри та групові чати, що розділені токен-гейтами. Таким чином, у вас є власний світ в одному місці, на відміну від загального стрічкового формату, як, наприклад, у профілі Instagram», — пояснила Ранія.

Отримавши паспорт, повний доступ і обравши аватар, користувачі можуть відвідати Metropolis X — ігровий маркетплейс платформи, щоб дослідити локації та досвіди, а також створити власні місця.

«Наприклад, якщо у вас є DJ-сет, який ви хочете зробити ексклюзивним, ви можете перетворити його на свій NFT у Metropolis X. Це також може бути використано в середовищі й додатково посилити ваш бренд як DJ або творця», — додав Рашід.

Відсутність бар’єрів традиційного Web3

Спікери наголосили на тому, що їхній проєкт прагне усунути традиційні бар’єри Web3. «Хоча ми підтримуємо кастодіальні гаманці, у нашому маркетплейсі можна використовувати лише кредитні картки», — зазначили вони.

Проєкт також запустив токен CLAY, який органічно доповнює бачення Metropolis. Як пояснила Ранія: «Це не мем-токен для “памп-н-дампу” і не токен для трейдингу, а засіб для реалізації реальних досвідів у світі Metropolis на різних рівнях».

Рашід додав: «Так, це, по суті, екосистемний токен, який дозволяє вам отримувати доступ і здійснювати транзакції всередині екосистеми. CLAY відкриває доступ до квестів, раннього доступу до продуктів, знижок, зустрічей з різними творцями та брендами, покращення ігрових рівнів, варіантів кастомізації власної нерухомості тощо». Наразі користувачі Metropolis можуть здійснювати стейкінг токенів CLAY, а в майбутньому з’являться додаткові функції та можливості для управління.

Дізнайтеся більше про Metropolis
  • #Блокчейн
  • #Маркетплейс
  • #AI
  • #Токени
  • #Метавсесвіт
  • #Web3
  • #NFT
  • #Стейкінг

Застереження. CryptoAcademy не схвалює жодного контенту чи продуктів, зазначених на цій сторінці. Хоча ми прагнемо надати вам всю важливу інформацію, яку змогли отримати у цій спонсорській статті, читачі повинні самостійно проводити дослідження перед прийняттям будь-яких дій, пов’язаних із компанією, і нести повну відповідальність за свої рішення. Ця стаття не може вважатися інвестиційною рекомендацією.