Хороші новини? Єдина цифрова ідентичність об’єднує ці прогалини

Хороші новини? Єдина цифрова ідентичність об’єднує ці прогалини

Єдина цифрова ідентичність ліквідовує розриви, створюючи основу для крос-геймінгового володіння. Поєднуючи протоколи, які збалансовують конфіденційність із масштабованістю, та відкриті стандарти, що працюють між платформами, можливо об’єднати ідентичності під єдиним знаменником, дозволяючи слідкувати за гравцями у всесвіті відеоігор. Завдяки цій єдиній ідентичності ігри можуть перевіряти, ким є гравці та чим вони володіють, а активи можуть легше переміщуватися між платформами.

Розробники можуть покращити підбір гравців, створювати програми лояльності та досягати більш ефективного залучення користувачів і маркетингових витрат. Саме так можна реалізувати основну обіцянку блокчейн-ігор.

Відкриті стандарти, рівні даних та геймінгові блокчейни

Першим етапом у вирішенні задачі ідентичності та інтероперабельності є впровадження відкритих стандартів. Розробники повинні дотримуватись однакових основ та створювати елементи, які працюють у новому інтернеті. Стандарт NFT ERC-7231, запущений на початку цього року, демонструє це, об’єднуючи кілька ідентичностей з Web2 та Web3 в єдиний NFT. Ця «ідентичність ідентичностей» зберігає історію геймерів, їхні зв’язки та досвід в одному місці.

Такий підхід буде зручним і відкриє нові можливості для самоверифікації, створення соціальних зв’язків та монетизації даних, контрольованих гравцем. Цей стандарт надає гравцям детальний контроль над їхньою ідентичністю. Вони можуть вибірково ділитися певними частинами інформації, залишаючи інші приватними, причому всі дані зашифровані та перевірені для безпеки.

Протоколи дедалі частіше додають рівень ідентичності та даних до своєї Web3-архітектури. Це відповідає вимогам інтероперабельності — забезпечує керування підтвердженими ідентичностями та відкриває дані на блокчейні. Знову ж таки, це відкриває низку нових можливостей у розробці та досвіді, таких як системи репутації між блокчейнами, об’єднані геймінгові логіни та збереження приватності користувачів, що створює необхідну довіру між платформами та гравцями.

Геймінгові блокчейни завершують цю картину, забезпечуючи спеціалізовану інфраструктуру, яка спрощує впровадження. Робота в межах однієї екосистеми означає, що ідентичність і предмети працюють у декількох назвах, спрощуючи життя і розробникам, і гравцям. Від власних інструментів для геймінгу та масштабованих транзакцій до знайомих середовищ розробки — ці блокчейни полегшують завдання розробникам, дозволяють уникати вузьких місць і починати створювати. Можливим стане зниження затримок, пришвидшення передання активів між іграми та зменшення витрат на газ для гравців. Ба більше, технічна підтримка та підтримка токеноміки заохочують традиційних розробників впроваджувати технології Web3 — це вигода для всієї екосистеми.

Реалізація обіцянки інтероперабельності

Блокчейн-геймінг перебуває на межі масового прийняття. Ігри стали більш захоплюючими, процес доступу — простішим, а гравці бажають володіти цифровими активами для самовираження і власності. Важливо й те, що опір консервативних геймерів, які іноді з підозрою ставилися до цього сектору, починає слабшати.

Щоб перейти на наступний рівень, час вивести на перший план цифрові активи з реальною геймінговою утилітарністю та цінністю, покращуючи інтероперабельність через стандартизовану ідентичність.

Стандартизація ідентичності та інтероперабельності також вирішує низку інших ключових проблем геймінгу. Наприклад, впровадження вищезгаданих рішень може оптимізувати верифікацію гравців, забезпечити аналітику збереження конфіденційності та спростити створення контенту для різних ігор.

Інфраструктура готова, а шлях уперед очевидний. Коли ми вирішуємо проблему ідентичності, інтероперабельність також стає доступною, і блокчейн-геймінгове «біле кито» нарешті буде спіймано, забезпечуючи безмежний досвід, якого заслуговують гравці.

Юкай Ту є технічним директором CARV та має ступінь магістра комп’ютерних наук Університету Каліфорнії в Лос-Анджелесі (UCLA). Юкай також раніше працював інженером-програмістом у Google та Coinbase, був учасником проєктів Cosmos SDK і керував блокчейн-розробками в LINO Network.

Ця стаття має виключно інформативний характер і не повинна розглядатися як юридична чи інвестиційна консультація. Думки, висловлені тут, належать лише автору і необов’язково відображають погляди та думки CryptoAcademy.