Пояснення ігор з колекціонування на блокчейні
Як працюють ігри з крипто-колекціонуванням?
Тип ігор часто залежить від колекціонованих предметів.
Наприклад, 0xUniverse дозволяє гравцям купувати планети та використовувати свої ресурси для побудови космічного корабля. Потім вони можуть досліджувати віртуальну галактику, завойовуючи нові планети на своєму шляху.
Тим часом Ether Quest пропонує фантазійну рольову гру (RPG), де можна збирати, тренувати та використовувати у боях унікальних воїнів. Нових воїнів можна “достукатися” через те, що називається «ритуал召唤».
Ще одним прикладом є Blockchain Cuties. Тут можна збирати, розводити і також випробовувати у боях милих тварин та фантастичних істот. Чим більше досвіду вони здобувають, тим більше вони «підвищують рівень».
Блокчейн-платформа MyCryptons дозволяє людям купувати цифрові колекційні предмети публічних осіб, від Дональда Трампа до Опри Вінфрі. Кожен Crypton постачається з ручпеним зображенням особи, яку він представляє. Гумористичні або сатиричні “геги” можуть бути додані під зображенням і поширені в соціальних мережах.
Одна з піонерів цього жанру — CryptoKitties, яка запропонувала колекційних цифрових кошенят з їхніми унікальними атрибутами. До грудня 2017 року децентралізована платформа перевищила 12 мільйонів доларів у продажах — одне рідкісне кошеня було продано за 120 000 доларів.
Чому для цих колекціонованих предметів потрібен блокчейн?
Блокчейн допомагає запобігти підробкам і дозволяє відстежувати власність.
Для людей, які купують колекційні предмети у реальному світі, такі як твори мистецтва, потрібна велика обачність, щоб забезпечити їх автентичність.
Блокчейн усуває велику частину цієї роботи, оскільки існує незмінний запис про всіх, хто володів колекційним предметом у минулому.
Хоча токени, що відповідають стандарту ERC-20, зазвичай використовуються, їхня ділимість є проблемою. Теоретично було б можливим продати чверть вашого колекційного кота, якщо б він був на токені ERC-20. Ось чому токени, що відповідають стандарту ERC-721, які є унікальними і не ділимими, все більше використовуються для забезпечення цілісності активів.
Де зберігаються колекційні предмети?
Вони зазвичай зберігаються в криптогаманці.
Зазвичай використовуваний гаманець необхідно, щоб міг зберігати токени, що відповідають стандарту ERC-721 — найпоширеніші токени для колекціонування.
Чи можна заробити гроші на цифрових колекційних предметах?
Якщо у вас є особливо рідкісний або бажаний колекційний предмет, потенційно — так.
Зазвичай колекційні предмети класифікуються. Деякі з них досить поширені, в той час як інші мають відмінні атрибути, які роблять їх рідкісними — або навіть «легендарними».
Деякі платформи мають функцію підвищення ціни. Скажімо, ви заплатили 1 ETH за бажаний колекційний предмет. У цьому випадку хтось може заплатити 2 ETH і купити його у вас без вашої згоди. Ви отримаєте більшість прибутку, а платформа візьме комісію. Наступна особа заплатить 4 ETH, наступна — 8 ETH і так далі. Коли вартість колекційного предмета досягає певної суми — наприклад, 100 ETH, ціна може зрости на 20 відсотків замість подвоєння.
Як ви можете бачити, є потенціал заробити гроші. Однак, спочатку існує складна дилема. Часто найбільш рідкісні колекційні предмети потрапляють до тих, хто приєднується до платформи рано, адже з’являється менше людей для конкуренції. Але якщо платформа не стане популярною і не знайде інших користувачів, які зацікавлені в покупці ваших колекційних предметів, ви ризикуєте інвестувати гроші в токени, які ніхто не хоче. Ось чому варто провести ретельне дослідження, перш ніж долучитися.
Що таке крипто-колекційні предмети?
Крипто-колекційний предмет — це цифровий актив.
На відміну від звичайних токенів, які є ідентичними та легко обмінюються, крипто-колекційні предмети є нестандартними токенами. Це тому, що їх унікальні атрибути означають, що жоден з них не є ідентичним, отже, зазвичай вони не підлягають заміні.
Існує безліч речей, які можна колекціонувати — від котів до знаменитостей, і від політиків до планет. У ігрових середовищах їх можна обмінювати між гравцями, а на інших платформах можна купити колекційний предмет когось без їхньої згоди — додаючи змагальний елемент.