Ринок інновацій: пояснення

Як такі платформи допомагають продавцям?

Вони звертаються до існуючих аудиторій незалежних виробників.

Аудиторії краудфандингових платформ зазвичай складаються з ранніх прихильників і людей, які мають візіонерське мислення. Вони дуже сприйнятливі до інноваційних продуктів і, ймовірно, сформують основну аудиторію навколо певного продукту.

Щоб отримати доступ до цих покупців, ринки інновацій можуть залучати винахідників та виробників, які вже провели успішні кампанії зі збору коштів. Такі винахідники, як правило, органічно просувають переваги ринку своїм існуючим аудиторіям.

Аудиторії інноваційних продуктів, як правило, надзвичайно лояльні до проекту, який вони знають. Відносно інших споживачів, вони більше схильні приймати платформу з широким асортиментом унікальних кураторських продуктів, безпечним децентралізованим середовищем, низькими цінами і високим рівнем довіри.

Як працює голосування на блокчейні?

Використовуючи протокол доказу частки.

Для голосування з певного питання платформа використовуватиме однорангову мережу, основану на першому протоколі консенсусу доказу частки (PoS), Peercoin.

Алгоритм консенсусу підтверджує певну версію блокчейн-реєстру. У протоколах доказу роботи (PoW), таких як Bitcoin, консенсус досягається завдяки тому, що майнери використовують свої ресурси для “голосування” за підтвердження продовженого блокчейну. У результаті своїх зусиль і голосування вони отримують новостворені монети.

З PoS спосіб голосування на блокчейні (тобто, валідації) змінився з того, що користувачі мали надавати свої ресурси, на ставку своїх монет.

Зрозуміло, але як це працює?

Давайте розглянемо.

Один з прикладів проекту для такого ринку – ринок Hamster. Проект має на меті дозволити покупцям знайти унікальні продукти і купити їх без націнки з боку посередників.

Монета, випущена компанією, буде однією з численних форм оплати на платформі. Хоча покупці зможуть здійснювати покупки в фіатній валюті, використання токенів дозволить їм купувати без комісії.

Токен дозволить продавцям сплачувати комісійні збори на платформі, розміщувати рекламу та інше.

Мережа фокусується на забезпеченні прозорих управлінських рішень через механізми голосування на блокчейні.

То як же саме допомагає блокчейн?

Забезпечує довіру, прозорість та низькі ціни.

Це дозволяє створювати прозорі і надійні системи контролю якості, виконання замовлень та зворотного зв’язку з клієнтами. Це забезпечує чесні та об’єктивні рейтинги продавців та відгуки про продукти, які не можуть бути змінені або маніпульовані. Все це створює взаємну довіру між споживачами та продавцями.

Смарт-контракти дозволяють покупцям і продавцям укладати угоду та виконувати саморегульовані взаєморозрахунки.

Завдяки цьому “цифровому довірі” громади можуть функціонувати в децентралізованому середовищі, дозволяючи продавцям, покупцям і інвесторам користуватися низькими бар’єрами та гнучкими бізнес-процесами.

Крім того, токенізація забезпечує безпечні, швидкі та анонімні транзакції та потенціал для зростання вартості.

А чому не Amazon і Kickstarter?

Вони мають високі витрати і працюють лише на частині циклу виведення нового продукту на масовий ринок.

Багато винахідників використовували Kickstarter, щоб запустити свої проекти і представити їх перед правильною аудиторією. Після успішної кампанії зі збору коштів вони можуть продавати свій продукт на найбільшій у світі платформі електронної комерції, Amazon.

Однак останнім часом технологія блокчейн також зазнала впливу від Kickstarter.

Підприємці, що збирають кошти на Kickstarter, повинні бути готовими сплатити платформі 5% комісії від капіталу. Комісійні збори за процеси платежів також становлять від 3% до 5%. Такі витрати призводять до підвищення цін на продукти для підтримувачів. Витрати на Amazon також значні, а конкуренція може бути жорсткою.

Kickstarter не гарантує успішний вихід на ринок. Після завершення кампанії винахідники стикаються з тією ж проблемою, яку мали на початку – як перейти від ніші до масового ринку.

Існує значний розрив між Kickstarter і Amazon або іншими масовими ринками. Порожнеча, яку децентралізовані технології та ринки інновацій можуть допомогти винахідникам подолати.

Як покупці та продавці отримують вигоду від таких ринків?

Ціни низькі, оскільки платформи усувають посередника.

Традиційно винахідникам і виробникам нових продуктів потрібні великі маркетингові бюджети і бізнес-розуміння, щоб досягти своїх покупців. Крім того, їм потрібно заморожувати значні фінансові ресурси в “дебіторській заборгованості” з довгостроковими виплатами та виділяти великі бюджети на складування, виконання замовлень тощо.

Через такі труднощі багато власників інноваційних продуктів боролися з тим, щоб досягти своєї аудиторії, і їхні продукти залишалися обмеженими на локальному ринку.

Крім того, посередники завищують ціну продукту на кожному етапі ланцюга. Коли продукт врешті-решт потрапляє на полиці, кінцевий споживач переплачує.

Блокчейн може виправити багато з цих недоліків. Ринки інновацій усувають посередників, виконуючи роль посередника між виробниками та кінцевими покупцями.

Чим вони відрізняються від звичайних платформ електронної комерції?

Ви можете купувати безпосередньо у винахідників та виробників.

Звичайні блокчейн-ринки з’єднують покупців і продавців, як і будь-яка онлайн-платформа. На відміну від них, ринки інновацій призначені для допомоги певним цільовим групам покупців і продавців.

Продавці – це незалежні виробники, які продають свої продукти в молодій, невідомій ніші. Покупці, у свою чергу, – це авантюрні ранні прихильники, зацікавлені в інноваційних продуктах.

З блокчейном учасники ринку можуть контролювати та модерувати продукти, а також стежити за підробками чи незаконними предметами й підробками. Це дозволяє створити безпечний та прозорий ринок з оригінальними продуктами, які продаються за справедливими цінами.

Як працює ринок інновацій на базі блокчейн?

Він з’єднує покупців із нішевими виробниками.

Така платформа надає винахідникам продуктів та нішевим виробникам недорогий доступ до їхньої цільової аудиторії. Вона з’єднує покупців та виробників безпосередньо в децентралізованому середовищі, де вони можуть торгувати на своїх умовах.

Покупці отримують доступ до широкого вибору оригінальних новинок за цінами, близькими до виробника.

Власники продуктів, у свою чергу, можуть рекламувати та продавати свій товар охочому ринку, без великих попередніх інвестицій і комісій.

Що таке ринок інновацій?

Це платформа електронної комерції для незалежних виробників.

Скільки б електронна комерція не змінила світ для споживачів, багато виробників та винахідників залишилися поза технологічною роздрібною революцією. Це виявляється особливо складним для незалежних виробників і винахідників, які часто мають труднощі, переходячи з фази проектування в якості гаражного стартапу до виробництва й виходу на ринок.

Саме тут вступають в гру платформи інновацій. Вони дають можливість винахідникам обходити традиційні перешкоди життєвого циклу продукту, які змушують їх конкурувати з усталеними виробниками та роздрібними торговцями.

Ринки інновацій дозволяють їм продавати безпосередньо своїм кінцевим покупцям.