Пояснення децентралізованої пошукової системи

Як це можна застосувати в реальному світі?

Припустімо, ви вирішили оновити свій літній гардероб.

Під час пошуку останніх тенденцій, додаток на основі Blockchain фіксує інформацію про параметри, в рамках яких ви шукаєте.

Це дозволяє торговцям налаштовувати свої пропозиції відповідно до цих параметрів (тобто літнього одягу), роблячи рекламу дуже цілеспрямованою та своєчасною.

Під час вашого пошуку ви не отримуєте надмірної реклами, яка на той момент вам не стосується, наприклад, пропозиції про купівлю нового будинку або автомобіля, чи найкращих ресторанів у місті.

Найгірше, ця нерелевантна реклама лише відволікає вас від вашого головного пріоритету, а саме — купівлі одягу.

Проте, якщо вашим пріоритетом є насправді купівля нового автомобіля або будинку, платформа знову ж таки забезпечить вас лише релевантними пропозиціями відповідно до вашого бюджету та інших критеріїв, які ви використовуєте під час пошуку.

Якщо ви вирішите дізнатися більше про конкретну пропозицію та натиснете на неї, ви отримаєте компенсацію за свої зусилля.

Варіанти використання практично безмежні і можуть бути застосовані до будь-якого продукту або послуги, які вас цікавлять, і які ви шукаєте в інтернеті. При цьому ви отримуєте компенсацію за цілеспрямовані пропозиції, які вам надходять.

 

Відмова від відповідальності. CryptoAcademy не підтримує жодний контент або продукт на цій сторінці. Хоча ми намагаємося надавати вам усю важливу інформацію, яку можемо отримати, читачі повинні здійснювати власні дослідження перед тим, як вживати будь-які дії, пов’язані з компанією, і несуть повну відповідальність за свої рішення, а також цю статтю не слід вважати інвестиційною порадою.

Чому нам потрібні децентралізовані пошукові системи?

Сфера онлайн-реклами під контролем невеликої кількості гігантських корпорацій, включаючи Google, Amazon та Facebook. Ці великі корпорації, по суті, диктують бізнесам, як вони повинні проводити свої рекламні кампанії, якщо хочуть залишатися конкурентоспроможними.

Те, що ми не завжди усвідомлюємо, це те, що, коли ми переглядаємо Інтернет, використовуючи пошукові системи, соціальні мережі чи великі рітейлери, наша особиста інформація простежується і фіксується у тій чи іншій формі.

Ця інформація потім використовується в різних рекламних кампаніях, за які бізнеси платять величезні суми грошей, сподіваючись отримати частку з мільярдної онлайн-споживчої індустрії. Ці кампанії перетворюються на нав’язливі спливаючі реклами і переважно нерелевантну спонсоровану рекламу, що заповнює наш повсякденний онлайн-досвід.

І тому індустрія потребує зрушення.

Те, що робить децентралізована пошукова система, як-от BitClave, — відновлює владу в руках звичайних споживачів і бізнесів, у яких вони купують.

Вона створює середовище, де ви отримуєте рекламу лише від організацій, які вас цікавлять, а бізнеси платять лише за рекламу людям, які вже шукають їх продукт.

У простих словах, ви отримуєте можливість заробляти гроші, отримуючи дуже релевантні пропозиції під час перегляду Інтернету.

Для бізнесу це означає значне зниження витрат на рекламу шляхом виключення посередників (рекламних кампаній), водночас досягаючи вищих доходів завдяки підвищенню конверсії через чітку цілеспрямовану рекламу.

Як це працює?

Вона функціонує як звичайна пошукова система. Вона надає платформу для пошуку в Інтернеті. Релевантна інформація про ваші пошуки зберігається в Blockchain. Постійно переглядаючи та взаємодіючи онлайн через децентралізовану пошукову систему, ви створюєте онлайн-ідентичність та споживчий профіль.

Це вже відбувається через традиційні пошукові системи, однак, з децентралізованою платформою, ви контролюєте, як ваша інформація використовується і з ким вона ділиться. Ваші дані шифруються за допомогою ключа конфіденційності та залишаються безпечними та анонімними, якщо ви не вирішите інакше.

У вас є можливість передати цю інформацію конкретним рітейлерам, уклавши смарт-контракт безпосередньо з рекламодавцями. Це виключає рекламних посередників, які часто бомбардують користувачів Інтернету безглуздими спливаючими вікнами та спонсорованою рекламою, що коштує бізнесам мільйони у витратах на рекламу.

Крім того, користувачі також можуть отримувати компенсацію за кожен релевантний пошук, яка передається безпосередньо від рекламодавця до користувача. Одним з таких прикладів є Активна Пошукова Екосистема (BASE) BitClave, яка компенсує користувачів за релевантні пошуки своєю власною цифровою валютою, CAT (Токени Споживчої Активності). Цю валюту можна використовувати для онлайн-покупок у рітейлерів, які її приймають.

Основна перевага такої екосистеми полягає в тому, що вона дозволяє користувачам потенційно отримувати прибуток від своїх онлайн-пошуків і отримувати інформацію про продукти, які їх дійсно цікавлять.

У свою чергу, бізнеси рекламують безпосередньо у відповідь на потреби користувачів. Покупці з більшою ймовірністю здійснять покупку в цей момент, що суттєво збільшить середню конверсію з двох відсотків, яку організації платять мільярди для досягнення.

Що таке децентралізована пошукова система?

Децентралізована пошукова система використовує технологію розподіленого реєстру. Використання Blockchain надає вам більше конфіденційності під час пошуку онлайн продуктів та послуг, які вам подобаються.

Замість того, щоб великі пошукові платформи вирішували, що є важливим, а що ні, і базували свої рекламні кампанії на безлічі різноманітних даних, які вони збирали у тихому режимі, ви самі вирішуєте, яку інформацію хочете поділитися.

Натомість ви отримуєте цілеспрямовану рекламу, яка є специфічно цікавою для вас.

Окрім того, що користувачам повертається право власності на їх особисту інформацію, це також вигідно бізнесу. Їм не потрібно намагатися націлюватися на людей, яких великі онлайн-рекламні платформи їм вказують.

Вони рекламують лише користувачам, які вже шукають їх продукт і мають певний ступінь інтересу до нього. Ця вузька реклама може суттєво підвищити коефіцієнт конверсії та збільшити продажі.